Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op colombia.startpagina.nl

daten met colombiaanse vrouwen

jantje
14 Mei, 2008 14:08

Hallo allemaal,

ik ga binnenkort naar Colombia en wil graag naast het verder verkennen van het land, ook in contact komen met leuke Colombiaanse vrouwen. Heeft iemand tips hoe ik dat het best kan aanpakken; is het in de ene stad makkelijker dan de andere bijvoorbeeld. Ik ben namelijk al een keer eerder in Colombia geweest maar kwam daar nauwelijks met iemand in contact, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Cuba en Peru, waar de vrouwen je ook zelf benaderen. In Bogota leek het af en toe zelfs of ik bijna werd genegeerd. Maar misschien vat ik bepaalde signalen verkeerd op?

Even voor alle duidelijkheid: ik heb het dus niet over vrouwen die dit als hun werk doen en ik heb het ook niet over louter sexcontact. Ik zou gewoon graag leuke Colombiaanse vrouwen leren kennen. Ik reis alleen.

Groeten

Jantje

Bewerkt 05 Sep, 2010 16:02
viejo
14 Mei, 2008 22:25

Nou Jantje,

ik heb wel een beetje dezelfde ervaringen als jij, al moet ik wel zeggen dat ik vaak in het gezelschap van anderen was, dus misschien maakte dit het wat moeilijker. Maar voorlopig reageert er niemand met tips, dus misschien is het gewoon wel heel moeilijk om vrouwen te leren kennen in Colombia. Terwijl het er volgens mij toch héél veel zijn. Vreemd.

Saludos,

viejo

rico salsa
14 Mei, 2008 22:44

Het is moeilijk om in Colombia vrouwen te ontmoeten in het uitgaansleven omdat volgens mijn vriendin uit pereira, vrouwen nooit alleen op stap gaan als ze vrijgezel zijn. Zelfs vaak niet met z'n tweeen omdat ze bang zijn aangezien te worden voor prepagos. Dus zie je bijna alleen maar stelletjes die de hele avond “verkleefd” zijn met elkaar. Of eventueel in gezelschap van grote broer of grote neef of grote oom en die houden wel een oogje in de het zeil! (Een absolute must is dat je spaans spreekt als je iemand wilt ontmoeten)

In mijn ogen moet je dus via via mensen leren kennen dan gaat het gemakkelijk, want de colombianen zijn supervriendelijk. Eventueel beginnen met een talenstudie ofzo, waarbij je kunt overnachten bij colombiaanse families. Zo leer je wat mensen kennen. Of georganiseerde excursies met een groep of i.d.

Valt allemaal niet mee, maar todo vale la pena!

john
15 Mei, 2008 00:54

Als je een beetje spaans kunt lezen en schrijfen kijk dan maar eens op www.cybercupido.com genoeg vrouwen uit colombia die contact zoeken.

Marc
15 Mei, 2008 02:04

Een introductie door een bekende is de beste manier…. zorg dat je een paar (betrouwbare) vrienden (mannen) maakt en via hen leer je gemakkelijk andere mensen kennen (als je eenmaal goedgekeurt bevonden bent, dan wil men je graag “koppellen” met hun single prima's en bekenden)…

jhon
15 Mei, 2008 05:45

Het is heel makkelijk een Colombiaanse vrouw te versieren, je moet weten hoe!

Het is juist dat je ze met het uitgaan niet makkelijk contact.

Je moet ze leren kennen op straat of in een supermarkt, maak een grapje en vraag vrij snel of ze soltera is sin compromie, dat betekend vrijgezel zonder vriendje of een kindje of zo, want als ze soltera zijn kunnen ze nog seeds wel een vriendje hebben .

nog een goede tip, een vrouw die bezet is kijkt je niet in de oogen aan, dus als je oogcontact hebt is het heel makkelijk bingo!

Leer te liegen als een latino!! als je eerlijk zegd dat je een of twee weken op vakantie bent kun je amper een meid versieren en moet je het met prepago's doen( Hoertje) ook niks mis mee hoor.

Zeg dat je voor je werk in colombia gaat wonen of woont noem een bekend bedrijf waarvoor je werkt.

Let op Iedereen liegt en bedriegt das normaal in de latino cultuur!!

Maar dat mogen ze van mijn want ik vind het hele lieve mensen!

Succes! Jhon

Monita
15 Mei, 2008 13:20

Colombiaanse vrouwen, meestal uit lagere estratos, zijn dol op blanke mannen.

Een blanke vriend betekent status, geld, kansen en een mogelijkheid op een blanker kindje….. pas op dat ze niet zwanger van je raken, behalve dat, geniet er lekker van. En neem het niet te serieus!!!

borrie
15 Mei, 2008 21:28

Viejo(Erwin) heeft gelijk door te zeggen als je met anderen bent je toch wat makkelijker contact krijgt..dan is de sfeer een beetje ongedwongen,als je alleen bent ben je toch een buitenlander die misschien opzoek is naar dat ene,en daarom zullen die vrouwen worden beschermd door een familie lid of vriendin waar me ze aan het stappen zijn..succes

viejo schreef:

>

> Nou Jantje,

>

> ik heb wel een beetje dezelfde ervaringen als jij, al moet ik

> wel zeggen dat ik vaak in het gezelschap van anderen was, dus

> misschien maakte dit het wat moeilijker. Maar voorlopig

> reageert er niemand met tips, dus misschien is het gewoon wel

> heel moeilijk om vrouwen te leren kennen in Colombia. Terwijl

> het er volgens mij toch héél veel zijn. Vreemd.

>

> Saludos,

> viejo

pascal
16 Mei, 2008 21:06

Nou nou nou, de mensen die normaal geen kritiek over colombia dulden, zijn ineens heel denigrerend over colombiaanse vrouwen, woorden zoals prepago @!#$ en vrouwen die een blank kindje willen, jezusmina wat kortzichtig.

Een beetje respect voor de colombiaanse vrouw aub

kijk eens naar deze vrouw en wat ze allemaal bereikt en doet. Colombian pop singer Shakira announced Thursday that Carlos Slim, Mexico’s richest man, and Howard Buffett, son of U.S. investment guru Warren Buffett, had pledged nearly $200 million between them to the ALAS Foundation, a foundation to help poor children in Latin America.

Ondanks dat ik al jaren met m,n nederlandse vriendin gelukkig ben en nooit een relatie met een colombiaanse vrouw heb gehad, wil ik t wel voor ze opnemen.

Ze zeggen toch ook niet in zuid amerika dat nederlandse vrouwen over t algemeen dikke over t paard getilde slecht verzorgde vrouwen zijn?

viejo
16 Mei, 2008 23:52

Voor het eerst dat ik het in grote lijnen met Pascal eens ben.